lördag 14 november 2009

Lördags kväll



Lördags kväll!



Lördag i dag, har haft en mysig dag och kväll med min kära mamma:)


Imorse gick vi upp tidigt för att åka till lille bror Niklas skola för ett litet besök o se


hur han har det om dagarna.Där trivs han nog bra med alla lastbilar m.m.


Sen kom vi hem o jag börja riva nere i källaren hos mamma, menigen var att jag skulle leta efter en vinter jacka som jag trodde ja hade hos mamma.Men jag hitta massa annat kul en hel upp sjö av gammla kläder som jag lagt undan för att dem varit för små men oj vad braaa de är att man tappat ett antal kilo på sissta tiden nu fick jag helt plöstligt massa kläder att använda hahah.


Och i kväll har vi ätit en god middag o tittat på körslaget.


Och nu sitter jag i min ensamm het o saknar min pojke:( Niklas jobbar hela helgen o halva veckan, natt är de också så hinner inte träffas alls då. Så gissa om en annan längtar tills på onsdag då får vi ses igen:) Jag mår så bra när jag är tillsammans med honom.


Har haft en jobbig vecka, men allt känndes mkt bättre när jobb dagen gick mott sitt slut i fredags.


Nu funderar jag att gå o lägga mej i sängen o läsa en bra bok,fick låna en bra bok av farmor.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar