söndag 15 november 2009

ÅÅÅÅ INGEN INSPRATION!



Idag har jag värkligen ingen inspration, ingen lust till nånting, men kankse är vädret?


har juh varit mörkt i stort sätt hela dagen.Inte blev de nån lång promenad i skogen häller då hundarna säkert blivit jätte skitiga o blötta, så de fick nöja sej med att gå i samhället.


Ja o nu skulle jag igentligen behöva städa lite inte för att jag har jätte stökigt men de skulle behövas.Men de får vänta tills i morgon tror jag.


Imorgon börjar en ny vecka, vet inte riktigt vad som kommer att hända mkt mer än att man ska jobb. Kankse ska över till en kompis på tisdag o hjälpa henne med hennes dator men vet inte om jag har nån större lust, men har juh ett tag till att fundera på så vi får väl se.


Känner att jag vill förändra saker o ting inom mitt liv jag vill byta yrke, är så jävla trött på detta jobb. Har juh ändå jobbat med det snart i 9 år nån gång tröttnar man väl eller? jo de är väl det jag har gjort nu, men är juh inte bara att säga upp sej i såna här tider=/


Men får titta vidare lite på det där!




Dem här fina bilderna tog sysster yster när hon var nere för ett par helger sen.
Då vi var till pappas grav o tände ljus.

MALIN ELVIRA....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar